Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 28 lutego 2013

Rozdział 84

* Oczami Alex*
Właśnie kładłam się spać, kiedy usłyszałam telefon. Wyjęłam go spod poduszki, a w słuchawce usłyszałam Matt'a.
-Kochanie.?
-Co się stało.?
-Mogę teraz do Ciebie przyjść.?
-No oczywiście, ale.. Co się dzieję.? Mat, słyszysz mnie.? -po drugiej stronie telefonu słyszałam już tylko sygnał.
Byłam niesamowicie zmartwiona, nie wiedziałam dlaczego do mnie zadzwonił, był przecież środek nocy. Musiał mieć jakiś problem... Martwiłam się i to bardzo. Chciałam aby jak najszybciej mi wszystko wyjaśnił. Te 5 minut było wiecznością. Po 'krótkim' czasie Matt pojawił się w moim pokoju i czule objął.
-Wszystko w porządku.?- spytałam
-Usiądź- powiedział niezwykle opanowany- Kilka godzin temu zadzwonił do mnie...
-Kto.?!- przerwałam mu
-Dostałem propozycję by grać w Barcelonie
-Tak.?! To cudownie.!- pocałowałam go, jednak on nie okazywał żadnych uczuć
-Coś nie tak.? Przecież zawsze o tym marzyłeś...
-Tak, tylko musiałbym wyjechać do Hiszpanii, a tu jesteś ty.
-Ale Matt.. To było twoje marzenie, czyż nie.?
-No niby tak...
-Taka okazja może się już nie powtórzyć..
-A czy ktoś taki jak ty się jeszcze kiedykolwiek powtórzy.?- po tych słowach przytuliłam się do niego i poczułam, że po moich policzkach spływają łzy.
-Zostanę, z tobą, dla ciebie- pocałował mnie w czoło
-Nie, nie możesz.. To są twoje marzenie, nie możesz ich przeze mnie nie spełnić
-Ale to jest mój wybór...
-Skarbie... Zawiązki na odległość też mają szanse przetrwać, nasz przetrwa...  Będziemy codziennie się ze sobą kontaktowali, telefon, skype... Jest mnóstwo możliwości.
-Ale..
-Uda się nam, rozumiesz.?- pocałowałam go delikatnie w usta
-Czyli mam polecieć do Hiszpanii.?
-To jest twój wybór, ale ja wiem, że ty tego pragniesz. Spełniaj swoje marzenia.
-Jutro bym miał wylot..
-Jutro pomogę ci się spakować... Chodź, dziś zostaniesz u mnie- uśmiechnęłam się
-Kocham cię, najmocniej na świecie-  uniósł mój podbródek ku górze i złożył na nim wilgotny pocałunek
-Ja ciebie też Matt- wtuliłam się w niego.

7 komentarzy:

  1. czadosko :D już sie nie moge doczekać nexta... wpadajcie też do mnie... i zostawiajcie po sobie ślad.. proszę... klik na mój profil i tam są moje blogi...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam wszystkie rozdziały i jestem cholernie zadowolona! Masz talent! Tylko częściej dodawaj rozdziały i dłuższe pisz to będzie bardzo ok!<3
    Do następnego!

    OdpowiedzUsuń
  3. w wakacje były nawet dwa razy dziennie, teraz nie ma czasu, z kazda chwila wiecej nauki ;c Ale dzieękuję za miły komentarz;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zostałaś nominowana do nagrody The Versatile Blogger na moich blogach

    OdpowiedzUsuń
  5. NEXT please ten jest the best nie mogę się doczekać następnego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawaj następny ! Nie trzymaj mnie w niepewności xd
    Zapraszam do mnie :
    cassie-and-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nominacja.... więcej na.... http://anotherworldilove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń